OptiPrint
Offline marketing
Klasická reklama formou letákových akcí, inzerce v tiskovinách, plakáty, vizitky, adresná distribuce tištěných propagačních materiálů má v marketingovém mixu stále své místo.
Co je offline marketing?
Přes velký rozmach a popularitu online marketingu je potřeba nezapomínat také na staré osvědčené marketingové nástroje, tedy tzv. offline marketing. Co si pod tímto pojmem představit? Prakticky vše co se neodehrává ve virtuálním prostředí internetu. Offline marketingovým nástrojem může být pouhá vizitka, plakát ve výloze, letáková akce, katalog, tištěná nabídka vašich služeb, klasický dopis zaslaný třeba stálému zákazníkovi ale také různé propagační předměty, jako tužky, utěrky na brýle, pouzdra na brýle s logem vaši firmy, firemní tašky nebo třeba složka na dokumenty k zakázce, opět s logem vaši firmy.
Co ještě patří do offline marketingu?
a čemu se často nevěnuje pozornost
- Kompletní vizuální styl vaši firmy – logo, barevnost, jednotnost napříč všemi komunikačními kanály.
- Design interiéru vaši oční optiky – osvětlení, přehlednost, čistota, modernizace…
- Oblečení personálu oční optiky – jednotné barvy, jmenovky…
- Design exteriéru vaši oční optiky – fasáda, výkladní skříně, aktuální výzdoba, přehledné označení prodejny…
Co pro vás uděláme:
- Navrhneme nové logo a firemní identitu, případně zmodernizujeme to stávající.
- Navrhneme a vytiskneme vizitky a propagační tiskoviny.
- Zajistíme modernizaci vaši provozovny, včetně návrh zkušeného architekta.
- Navrhneme propagační systémy vhodné pro vaši provozovnu – stojany, kliprámy, rollupy.